• Přijali naše pozvání…

    Vladimír Železný jako host Young Heads

    Vladimír Železný jako host Young Heads

    Oslovujeme osobnosti, které mají co říct k věcem nám blízkým a zajímavým z hlediska marketingu, reklamy a mediální komunikace. Jsme vděčni za to, že nám věnovali svůj čas, ochotu a mnohdy i know-how a tímto jim děkujeme. Osobní pozvání Young Heads přijali:

    2010

    O CSR s Magdalénou Steinerovou

     3. února 2010

    Magdaléna Steinerová pracuje jako CSR manažerka ve společnosti ABB s.r.o. Již několik let spravuje informační portál www.csr-online.cz, kde píše jak o své praxi CSR manažerky, tak přináší mnoho dalších tipů ze světa CSR.

    Co vůbec je CSR? Jak funguje v České republice a jak se k němu místní firmy staví? Kdo ho v Čechách umí dělat a jakou firmu lze považovat za skutečně společensky zodpovědnou? O tom jsme se pobavili s odbornicí na slovo vzatou.

     

    S Petrem Chadrabou o českém CSR v praxi

     17. března 2010

    Petr Chadraba pracuje od roku 2007 na pozici manažera komunikace a firemní odpovědnosti pro značku Albert. Podílel se na přípravě zodpovědné strategie značky, je rovněž manažerem Nadačního fondu Albert.

    Pohled na to, jak vypadá v Česku CSR v praxi na příkladu společnosti Albert.

     

    S Tomášem Hrivnákem o budování image značky a ideálech v marketingu

     16. června 2010

    Tomáš Hrivnák zastává ve společnosti Idealisti funkci  poradce v oblasti řízení značek. Tomáš má bohaté zkušenosti s plánováním a tvorbou reklamy, navrhováním a interpretací kvantitativního a kvalitativního výzkumu, koučováním a marketingovým plánováním a řízením značek.

    Od ideálu k úspěšné značce. Jak vzniká nápad, jak se buduje úspěšný branding, jakým klientům záleží nejen na úspěchu produktu, ale také image celé značky? Co je marketing smyslu? A proč Češi radši Kofolu než Coca-colu i jak to (ne)lze změnit?

     

    S Petrem Václavkem o novém marketingově-edukativním programu In:cubator

    28. června 2010

    Petr Václavek, odborník na reklamu a marketing, spoluzakladatel komunikační agentury Lemonade.

    Agentura Lemonade plánuje roční program In:cubátor, který má lidi z komunikační branže připravit na „novou éru komunikace“. Petr Václavek jej povede spolu s Michaelem Wagnerem (oba Lemonade) a lektorkou Lenkou Papadakisovou. S námi přišli prokonzultovat svou ideu i její možnosti. Více v samostatném článku ZDE.

     

    Se zástupci agentury MediaClar především o politické reklamě

    21. července 2010

    MediaClar Public Relations patří mezi mladší agentury. Vznikla v lednu roku 2003 a od počátku se profiluje jako agentura zaměřená na práci s médii i veřejností.

    Milan Hulínský z agentury MediaClar s námi přišel diskutovat nad tématem media relations. Mluvili jsme zejména o politické reklamě, její (ne)regulovatelnosti a etice předvolebních billboardů.

     

    Tomáš Rašner o cílové skupině vysokoškoláků

    18. srpna 2010

    Tomáš Rašner je ředitelem vydavatelství serveru Studenta.cz, největšího poradenského portálu pro studenty.

    Jak se cílí na vysokoškoláky? Jakou roli hraje informační magazín pro prváka na nové škole? Díky čemu jsou jednička na trhu? Jak vyzráli na distribuční kanály, sociální sítě i odlišný obsah.

     

    2011

     

    Jak měřit marketing podle Veroniky Vackeové

    29. března 2011

    Společnost Millward Brown se zabývá výzkumem trhu, vyhodnocováním efektivity reklamních kampaní nebo výzkumem značek. Veronika Vackeová v ní zastává funkci Research Executive.

    Jak se marketing dělá, o tom většina z nás něco ví. Jak se ale měří jeho efektivita a jak se vyhodnocuje, o tom nám přišla popovídat zástupkyně jedné z největších výzkumných agentur v ČR. Mluvili jsme třeba o tom, jak na reklamu reagujeme odlišně podle pohlaví, jak úspěšně měřit emoce, či o tom, jak se testuje úspěšnost reklam?

     

    S Pavlem Kapounem o mediální výchově

    9. června 2011

    Pavel Kapoun se věnuje mediální výchově jako teoretik a autor odborných publikací. Přednáší na Univerzitě v Ostravě.

    Mediální výchova je novým programem, vyučovaným na základních školách. Jakou roli hrají média a mediální komunikace ve vzdělávání? Jak se „školí“ budoucí pedagogové programu mediální výchova? Jak to dnes vypadá v praxi? Jak děti a studenti vnímají roli médií a mediální sdělení?

     

    S Lumír Kajnar o vizuálním brandingu

     1. listopadu 2011

    Lumír Kajnar se specializuje na vizuální branding, vytváření brand identity a veškeré propojení designu a komerční komunikace. V reklamě pracuje od roku 2000. Je několikanásobným držitelem ocenění z festivalů Golden Drum v Portoroži, cen Louskáček, vítězem Young Lions Cannes za Českou republiku a jeho reklamy získaly dvakrát status finalisty na festivalu v Cannes.

    Zní vám pojmy jako demokratizace brandu, crowdsourcing, moderních technologie, opensource, autorská práva a content management nudně? V podání pana Kajnara to rozhodně nehrozí.

     

    Markéta Havlová o Product Placement a mediálním právu

    23. listopadu 2011

    Markéta Havlová zastávala dlouhá léta funkci právničky Televize Nova, nyní působí ve stejné funkci v České televizi. Je expertkou na právní stránku Product Placementu.

    Umí naše média pracovat s Product Placementem? Kdy se česká média dostala po právní stránce ve věci PP na tenký led? Jak v praxi v českých médiích funguje sponzoring, reklama a PP?

     

    2012

     

    S Karlem Srněnským o prosazení nového produktu

    8. února 2012

    Karel Srněnský vymyslel HandyPen, ergonomicky tvarovaný držák nejen na křídy a pastely, usnadňující manipulaci s psacími potřebami, které jinak rády zanechávají stopy.

    Jak se dnes prodává nápad? Záleží víc na produktu samotném, nebo jeho image a dobře cíleném marketingu? O tom všem teoreticky i prakticky s autorem nápadu HandyPen (handypen.cz).

     

    S Michalem Hvoreckým o konzumu a jeho roli v dnešním světě

    11. června 2012

    Michal Hvorecký je slovenský spisovatel a publicista, úspěšný i v zahraničí. Ve svých dílech se věnuje mj. tématům komercionalizace a postmoderní konzumní společnosti.

    Michal nám přečetl ukázky ze svých stěžejních i nových děl a diskutovali jsme společně o konzumní společnosti i o rozdílnosti toho, jak se žije v ČR, SR, Německu nebo USA.

     

    Milan Formánek a tajemství úspěchu značky Red Bull

    26. června 2012

    Milan Formánek pracuje jako Communication Specialist ve společnosti Red Bull.

    Red Bull patří mezi značky, která ví, jak budovat svou image. Znamená ale mnohem víc. Milan Formánek vyprávěl o tom, jak dělají foto a video PR a jak se jim daří vzbudit zájem médií.

     

    Brainstorming s Malou školou sociálního podnikání

    17. července 2012

    Malá škola sociálního podnikání má za úkol podporu škol v rozvíjení vlastního sociálního podnikání, které bude získávat prostředky, které školám často chybí, a zapojí studenty i učitele do těchto aktivit. Tento projekt zvítězil v letošní soutěži Social Impact Award 2012.

    Konzultovali jsme společně projekt jako takový, jeho možnosti, marketingové nástroje i vzhled webu.

     

    S Vladimírem Železným o úspěších a neúspěších moderní soukromé televize

    25. září 2012

    Vladimír Železný je pro nás především zakladatel a dlouholetý ředitel televize Nova, poté politik, podnikatel, v současné době chystá svou další televizi.

    Co si odnesl ze své letité mediální praxe i politického působení, co postrádá současná televizní scéna i co by měla přinést „jeho“ nová televize.

     

    2013

    Jejich jména ještě musíme doplnit.

    2014

    S Martinem Hyklem o české bulvární fotografii

    29. července 2014

    Pavel Novotný jako host Young Heads

    Pavel Novotný jako host Young Heads

    S Pavlem Novotným o vedení extra.cz a bulváru obecně

    26. srpna 2014

    2015

    Budete příště naším hostem vy?